Тийнейджър издъхна след енергийна напитка с „розов кокаин“

14-годишно момче e починало след консумация на енергийна напитка, за която се твърди, че е била примесена с два грама „розов кокаин“ – смес от кетамин, екстази и кокаин. Трагедията се е случила в Хетафе, Централна Испания, съобщава испанският частен телевизионен канал TELE5.

Момчето е намерено окървавено на стълбите на метростанция.

Тийнейджърът е получил сърдечно-респираторен арест и е колабирал. Той е бил на купон с двама приятели, които признали, че са му дали напитка с „розов кокаин“.

Килограм фентанил е открит под завивките на креватчетата. Количеството може убие 500 000 души

„Работехме и изведнъж видяхме тълпа от хора. Когато погледнахме навън, видяхме, че момчето явно беше изгубило съзнание, падна, удари се на земята и оттам нататък не успяха да го съживят. Викаха линейка, полиция, не можаха да го съживят“, разказва очевидец.

По думите му момчето е било със свои приятели, като някои са избягали в метрото, а други са останали с него.

Според сайта BNN тийнейджърът е бил в компанията на двама приятели, когато са се срещнали с друга група младежи. Твърди се, че тази група тайно е добавила два грама „розов кокаин“ към напитката на момчето.

Въпросните младежи се похвалили в социалните медии, но са изтрили видеото, когато ситуацията е станала сериозна.

„Розовият кокаин“ е силен стимулант и представлява смес от кетамин, екстази и кофеин. Този синтетичен наркотик е популярен сред партита на богатите хора и освен че повишава настроението, може да предизвика халюцинации. Веществото се намира трудно и е странно как непълнолетни са се добрали до него.

Родителите на момчето са подали жалба в Националната полиция, която разследва дали то доброволно е взело наркотика или той е бил сложен в питието му.